Pagina's

Volgers

vrijdag 12 april 2013

ARTIST TRADING CARD

ATC-kaartjes zijn kleine kaartjes die wereldwijd geruild worden. Deze kaartjes hebben een afmeting
van 8,9 cm x 6,4 cm. Hier mag van alles op staan en alle materialen mogen gebruikt worden.
Je kunt losse kaartjes.....
 


 Deze 2 ATC`s hebben een stukje tekst over KARELTJE.

 
 
Je kunt ook SERIE kaartjes maken. Als je gaat verzamelen is het leuk om een bepaalde serie van een ander bij elkaar te krijgen. De maker moet dan wel vermelden(op de achterkant om wat voor serie het gaat en uit hoeveel de serie bestaat.
 
 
 
 
 
 
 
 

                                                WIE WIL ER RUILEN?
(zomaar een kaartje met een leuke tekst is ook leuk!)
Wie hier meer over wil weten kan ook eens kijken op art-e-zine.co.uk

Nu ik het toch over kleine ........ heb, heb ik in een eerder bericht al eens gemeld
dat mijn moeder (79 jaar) een fanatieke quilster is.
Overal en altijd op zoek naar KLEINE LAPJES en maakt daar dan de mooiste
quilts van.


 
Dit is een bedden sprei gemaakt voor
haar 1e achterkleindochter Britt
 
 

 

 
 Deze quilt heeft zij gemaakt voor haar
2e achterkleindochter
Quinta
 
 
 Een paar details uit  de quilt van Quinta
 

 
 
Iedere week een ster.
 
Fijne dag!
 
 

 

1 opmerking:

  1. Hoi Joke, Ik ging een reactie geven op je blog en deed dat twee berichten beneden hahaha. Ik weet niet of je dat nog ziet. Maar een ik heb even naar de link gekeken van de ATC kaartjes, wat een leuke dingen staan daar op.Jouw kaartjes zijn ook heel erg mooi geworden. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!