Pagina's

Volgers

vrijdag 19 april 2013

GEHAAKTE VLINDERS

Deze vlindertjes zaten in de oude doos.
Als ik iets leuks zie dan moet ik dat ook gelijk uitproberen!
Gehaakt kant is fijntjes en heb voor deze vlindertjes dan ook het dunste garen gezocht en haaknaald no 1.5 gebruikt.
 
 
 
 
 
Het bovenste patroon ging mij goed af, de onderste was nog niet zo gemakkelijk.......
Of het patroon klopt niet of ik heb ergens een fout gemaakt.....
Eerlijk bekennen?
Ik hou van uitproberen en dat houd bij mij in dat ik denk het patroon wel even snel in elkaar zal flansen! En dat flansen houd in dat het patroon snel word door geneusd en dan enthousiast beginnen.
Dan kom je een fout tegen..... Uithalen en opnieuw beginnen? Ach, ik maak het wel kloppend want ik wil het snel af hebben.....
Tevreden was ik er destijds niet over en daarom belande het in de oude doos!
Nu wil ik er toch weer aan beginnen! Leuk vakantiewerkje........

 

 
 
 
 
Helaas krijg ik het niet voorelkaar om de patronen groter te maken...

                                                Wil je de patronen?

 
 
Fijne dag!
 
 
                                           Dit is mijn TOKKELBOOM.
                        ( geef bij een lichte bries een heerlijk tokkelend geluid)



















































 

5 opmerkingen:

  1. Wat beeldschoon, die vlinders en dat gehaakte gordijn.... Prachtig. is de envelop al op de post anders wil ik ze er wel bij hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Baukje,

      De envelop is al weg! Ik zal zorgen dat je deze patroontjes ook krijgt!

      Groeten Joke

      Verwijderen
  2. Wat een leuke vlinders zeg, hier zou ik wel een patroontje van willen.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so sweet your butterflies - and your Tokkelboom is great :)
    groetjes
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!