Pagina's

Volgers

maandag 15 april 2013

HUIZE MUIS

HUIZE MUIS is een gezellige familie.
Voor onze dochter (destijds 3 jaar) heb ik 1986, 4 gezinsleden van de muizenfamilie gehaakt.
En denk je dat ze er blij mee was?
Och, ze zaten wel ergens op de boekenplank maar daar bleven ze dan ook. Ons meisje is inmiddels 30 jaar en heeft mij de muizen terug gegeven..... ze deet er niets mee! (Zij heeft 2 jongens)
Nou.....ik vind ze na al die tijd nog steeds erg leuk!!!!!!


Deze muisjes komen uit de ARIADNE no1 1986.
 

 
Fijne (zonnige?) dag.
 
Inspiratie
 
 Entretejiendo Caminos
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Olá,
    parabéns pelo seu lindo trabalho..
    abraço Leila
    www.fazendoarteleriente.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zo leuk. Ik zou HEEL GRAAG een kopietje van de bladzijden krijgen. Zou je dat voor me willen doen? Ik woon in frankrijk, kan je de portokosten overmaken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals je zegt ze zijn nog steeds super die muisjes

    zou je mij ook een copie willen bezorgen
    Ja kan altijd mailen naar : info@creadiva.be

    Groetjes en nog een fijne dag
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Joke,

    Zou het misschien mogelijk zijn dat je het patroon van de muisjes ook naar mij toe stuurt?
    Ik zou er heel erg blij mee zijn. Mijn e-mail adres is info@karinscreations.nl
    Ik hoor graag van je en alvast heel erg bedankt!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!