Pagina's

Volgers

maandag 29 april 2013

KEUZE MAKEN......

Een keuze maken is moeilijk als je alles mooi vind!
Hoedjes, tasjes,  kraagjes, knuffeltjes, breien, haken, schilderen, ect.
Op dit moment heb ik even last van een "kraagjes-haak-virus"...
 
 
 
 
Nog even en dan weet ik dat het stenen-virus wel weer toe zal slaan.
(Dan ga ik naar Frankrijk)
Frankrijk heeft prachtige riviertjes met langs de oevers mooi gevormde stenen.
 In eerdere blogjes, STENEN BESCHILDEREN en INSPIRE, SMILE AND DREAM,
heb ik al laten zie wat ik er mee doe.
 
 
Deze foto`s zijn gemaakt op RHODOS waar de stranden vol liggen met gekleurde stenen.
Hier heb ik een paar kilo`s van mee gesmokkeld in de koffer en staan nu te ponken op de vensterbank.
Als je ze in een grote glazen pot of vaas gevuld met water doet, komen de kleuren beter uit!
 
 
 
 
Nog een voorbeeld wat je met steentjes kunt doen....
 
 
Fijn dag! 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dat kraagjes-haak-virus geeft anders mooie resultaten. Dus ik denk niet dat het gevaarlijk is. Lastig als je zoveel leuk vindt. Ook ik vind het vaak moeilijk om te kiezen. Of eigenlijk om er niet gelijk aan te willen beginnen. Dat is het nadeel van zoveel moois op het web. Daar zijn zeker mooie stenen te vinden. Geen wonder dat je daar iets mee wil doen.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De virussen die ik met regelmaat heb, hebben prettige verschijnselen! Dat is een voordeel. Het nadeel is dat het net zo lang duurt tot je er flauw van word....
      gelukkig ben ik niet de enige die moeilijk kan kiezen.

      Groetjes, Joke(Elfi-Jo)

      Verwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!