Pagina's

Volgers

zondag 21 april 2013

KLEINE BEER EN MEER


Dit kleine beertje kwam ik tegen in een etalage in Carcasonne (F)
Hij lag op een handgemaakt lakensetje voor in een wieg.
Gisteren heb ik hem geprobeerd te kopiƫren en
 
                             dit is het geworden...... LIEF HE? (6,5 cm hoog) 
                                                  Wil je het patroontje?

                                                              

Of kijk morgen ( 22-04-2013) op mijn blog!
 

Van mijn ZUSJE kreeg ik dit fotootje in een nostalgisch lijstje met een zelfgemaakte standaard.

 

 

 
 
(Op de foto zitten BROERTJE, ZUSJE en IK op de bank naar SWIEBERTJE te kijken!)
 
Het idee om dit te maken heeft ze ergens gezien...?
Onderstaande foto`s kwam ik op pinterest tegen.
 
 
Als ik zoiets zie dan jeuken mijn handen en zus lief heeft dat dus ook!
(Tzitindegenen)
 
 
 
 
 
 
Eergisteren nog snel even 2 kussens gemaakt voor in de camper.
We hebben nieuwe stof op de zittingen laten zetten en daarbij gelijk 1 meter extra stof bij gedaan om
extra kussentjes te maken en een extra stukje voor bescherming op de achterbank.
Deze heb ik al wel omgezoomd maar wil er nog een bijpassend randje aanhaken.
 



 
Fijne dag !
 
 
Insipate... 
 
 
 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!