Pagina's

Volgers

donderdag 11 april 2013

PIMPELMEES......

 Ze vliegen al weer een tijdje heen en weer. Af en toe een zaadje of een pinda halen en met een paar    tellen zijn ze terug.

Sinds kort zit er een bij mij in de boekenkast.
Dit lieve kleine vogeltje is gebreid van katoen op breipen no. 1.5.
 
 
 
Dit zijn papieren kralen. Hier heb ik een paar jaar geleden een pot vol van gemaakt.
Ik had een ketting met dit soort kralen gekregen en natuurlijk moest ik dat zelf ook even proberen.
Ze zijn niet zo mooi als die gekregen kralen maar de kleinkinderen kunnen vinden het leuk om er lange "slierten" van te rijgen.
 

                                          bijmiek.blogspot.com/2012/04/kralen-van-papier

                                                                   

Fijne dag!


                                   Dit is een ATC kaartje met een stukje tekst oven Kareltje.


 

1 opmerking:

  1. Hallo Joke, Wat leuk dat je een reactie op mijn blog achterliet. Ik moest gelijk natuurlijk bij jou ook even kijken. Wat een leuk blog heb je. Net als ik, met van alles wat. Ik ga gauw nog even verder gluren. :)) Een fijn weekend, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!