Pagina's

Volgers

maandag 8 april 2013

PROFIELFOTO VAN JACOBUS

Nee, ik lijk niet op dit aapje!



Dit aapje is kleine JACOBUS,  een van de vele breipatronen van Annita Wilschut zijmaakthet.com.
Jacobus heb ik al vele malen gebreid, alle kleinkinderen zijn in bezit van 1 of 2 van deze apen vriendjes en de rest zit gezellig bij mij op de bank.


De grootste is +/- 70 cm en de kleinste +/- 17 cm



Dit kleine aapje heb ik gebreid van heel dun sokkengaren en een kaartje ouderwetse gele stopwol, op5 breipennen no.1.5.
  
 Deze muisjes zijn ook van een patroon van Annita. De grootste SUUSJE is +/- 17 cm en de kleinste
  +/- 6 cm
 ( Deze kleinste suusjes hangen als sleutelhanger aan al mijn tassen en gaan dus overal mee naar toe!)
 
De volgende knuffel word een kikker. Dit is het nieuwste breipatroon van Annita.                               
                                                
Voorlopig ben ik nog aan het bloemen haken naar het patroon van ARNE & CARLOS.                    
Het patroon is te vinden op wiekevankeulen.blogspot.com (23 januari 2013)                                     
                                
 
 
                                                                    Fijne dag! Joke.


 
                                                                                                                          
 
 
                                                                                                                            
 

1 opmerking:

  1. wat een schattige knuffels!
    ik zit zelf nog te worstelen met de eerste jacobus

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!