Pagina's

Volgers

dinsdag 16 april 2013

RUGZAK

Met de vakantie`s weer inzicht is het altijd gemakkelijk om een                                                             
rugzak te hebben.Het voordeel van een rugzak is dat je je handen
vrij hebt en ook geen last hebt van bungelende schoudertassen.
Ik wilde een rugzak hebben die niet alleen makkelijk zou zijn maar moet ook OPVALLEN!                                                                                            
Opvallen? Hoe doe je dat? Nou gewoon door heel veeeeeeeel kleuren
te gebruiken. Ik ben begonnen met het haken van een bodem. Hierop
zoveel mogelijk toeren in verschillende kleuren en fantasie steken.
Wat voor steken? Nou gewoon de IK ZIE WEL steken,
 
 
 
                                                    en de TERPLEKKE VERZIN steken.
 
 
 
 
 
 
Op de gewenste hoogte een aantal openingen voor een koord en nog een paar toern voor de afwerking en  dit is het resultaat.....
Inmiddels hebben de kleindochters ook een gehaakte rugzak.
                                         Wel 2 verschillende, anders krijg je weer ruzie!
(Voor het patroon klik je hier!)


                             Voor mij zelf heb ik er een ARNE & CARLOS tas van gemaakt.

 
 

                                                                           Fijn dag!

                                                                         
 
                                  
 

 

 
 

4 opmerkingen:

  1. Echt prachtig, die rugzakken! Mooie kleuren en mooie steken, geweldig resultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig!!! Ik ben wel heel erg benieuwd welke steken je allemaal hebt gebruikt. Misschien een logje erover??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je rugzakken. De kleurtjes passen echt goed bij elkaar. De verschillende steken lijken bijna op ingebreide patroontjes. Ben net als Baukje wel benieuwd wat voor steken dat zijn :).
    Trouwens, je pop vind ik ook heel leuk. De gezichtsuitdrukking vind ik wat vriendelijker dan de meeste Arne en Carlos poppen. Misschien dat ik toch nog zelf eens ééntje ga maken nu ik deze gezien heb.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nelleke,
      Ik ga het zeker nog uitwerken!

      Groejes, Joke

      Verwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!