Pagina's

Volgers

dinsdag 9 april 2013

STENEN BESCHILDEREN

Volgens de weersvoorspellingen krijgen we eindelijk mooi weer!

Hier aan denkend krijg ik al vakantie kriebels! Heerlijk er op uit met ons kleine campertje.
Drie jaar geleden hebben we een busje zelf omgebouwd tot camper.
Hierbij hebben we alleen we hulp gehad van onze oudste kleinzoon, die het geweldig vond
om Opa te mogen helpen!
 

 
 


Ons vakantieland is Zuid-Frankrijk. Een van mijn favorite bezigheden is STENEN zoeken.
In rivierbeddingen zoek ik vaak naar mooie Gladde stenen, Hartvormige stenen, Gekleurde of met mooie aders erin, enz.

De gladde stenen kun je prima beschilderen of kleuren met viltstiften.
Op http://www.duitang.com/album/1376549 kom je prachtige voorbeelden tegen.
Zie hier voor een uitgebreide blog over stenen.


 
 
Omdat we in de vakantie steeds verder trekken ontmoeten we ook steeds weer andere
personen. Vaak klikt het en laat ik bij vertrek een steen met een tekening of opschrift achter.
Misschien denken ze nog eens aan ons terug of heb ik iemand geïnspireerd!?

Fijn dag;
Joke (Elfi-Jo)

 
                                                                                         CARPE DIEM
Dit is het logo van onze Camper
(Carpe diem betekend Pluk de dag)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!