Pagina's

Volgers

donderdag 2 mei 2013

"CARPE DIEM"

Een drukke week..... Er ligt nog zoveel te wachten. Het moet allemaal in een paar dagen klaar, schoon en opgeruimd zijn. Pfffff ik zie daar wel tegen op. Ach, verstand op nul en gewoon doen!
Tussendoor heb ik ook nog mijn werk als zwemjuf. Vandaag om 8.00 uur begonnen. Met de jongste
lesklantjes is het genieten van die vrolijke koppies. Met ieder ander maar zeker met de ouderen (70+)
is het plezierig bezig zijn en worden de lachspieren flink gebruikt.
Om half 5 weer thuis en snel een hapje van de Chinees weggewerkt, deze blog gemaakt en dan maar weer schoonmaken en opruimen.
Ja, ik moet iets opbiechten.... heb de laatste tijd niet zoveel aan huishouden gedaan. Ben een beetje teveel met freubelen en BLOGGEN bezig geweest.
Het woord STOPPEN ken ik wel maar het uitvoeren is soms zo moeilijk...

Nou genoeg gezeurd.
Dit is tot het eind van deze maand, mijn laatste blog.
Nog even en dan trekken we er met de camper "CARPE DIEM" op uit. Heerlijk met z`n tweeën, de kinderen hebben nog geen vakantie en blijven thuis.

Heerlijk, VAKANTIE!!!!!!
 
In Frankrijk
stenen zoeken,
 
 
 
beschilderen,
en tijdens het luieren, freubelen en oude streekromans lezen.
 
ALLEMAAL VEEL  BLOG-PLEZIER!
(tot Juni)
 
 

2 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van Frankrijk!!!! Mocht je in de buurt komen je bent welkom hoor. Ik woon 300 km onder Parijs, het dorp heet URCIERS.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!