Pagina's

Volgers

vrijdag 21 juni 2013

FOEI, WAT VIES!

 
Foei, wat een vies weer!
Het is nog net niet te zien dat het van die "paardenogen"* regent!
(*misschien een rare uitdrukking maar zo noem ik de regenspetters die op de grond een bel krijgen.)
 

 
Ik wilde vandaag eigenlijk de tuin gaan doen!
Maar met dit weer.....? 
 
Ik heb 2 bloempotten kapot geslagen! 
Niet uit frustratie of boosheid hoor, maar Pinterest bracht mij op het idee om er een minituintje te maken.
 
 

 

Het stuk slaan van de pot ging niet helemaal zoals ik het wilde, maar het tuintje is aardig gelukt en krijgt een plaatsje op het terras.
 
 

 Nog even door haken..... 

Toer 59: hebben we al gehad.
Toer 60: (190) vasten.
Toer 61: 1 vaste, 1 losse,herhalen.
Toer 62: 1 vast op een vaste, 1 (lange) vaste over de losse insteken in toer 60, hehalen.
Toer 63: 2 vasten op de korte vaste, herhalen.
Toer 64: 1 vaste in het achterste lusje, 1 vaste (in 2 lusjes), herhalen.
Toer 65: vasten.
Toer 66: 1 blauwe vaste, 1 witte vaste, herhalen.
Toer 67: vasten.
Toer 68: 1 stokje in de 2e vaste, 1 stokje(voorlangs) in de 1e vaste, herhalen.
 
FIJNE DAG!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!