Pagina's

Volgers

dinsdag 25 juni 2013

ZWEM-4-DAAGSE

Gisteren heb ik niet kunnen bloggen en dat voelt niet lekker!
 
Zaterdag en zondag heb ik gewerkt (zweminstuctrice)
 en dan heb ik normaal de maandag vrij.
 
Gistermorgen: even snel de was doen, de boodschappen halen
en nog net even tijd om door het huis te gaan met stofdoek en stofzuiger.
 De afwas? Tja, daar kwam ik niet aan toe, die doet  mijn liefhebbende echtgenoot vanavond.
(Ik ben een beetje ouderwets en wil geen afwasmachine.)
12 uur een broodje en hup weer naar mijn werk!
De komende dagen zullen wel het zelfde patroon vertonen...
Deze week is het dus net even anders!


 We hebben de ZWEM-4-DAAGSE
wat altijd erg hectisch is!
Alle activiteiten zijn deze week voor de middagen even stil gelegd en draait alles om
het baantjes zwemmen en heel veel activiteiten er om heen!
Springkussens, klimtorens, spelletjes, bingo, lotenboom, voetbalwedstrijden, enz. 
Van 14.00 tot 21.00 uur zijn we er druk mee en dan moet er nog worden schoongemaakt!
Donderdag is officieel de laatste "baantjes" dag.
Vrijdag is de inhaal dag voor wie een x niet kon en dat is
de poetsdag voor het personeel.
Alles moet weer blinken en fris ruiken!

Druk, druk, druk!
Maar o zo leuk!
(We zitten al op 732 Deelnemers!)

Er word dus wat minder geblogd!

Gisteren heb ik een mailtje van Baukje (Busybeefree) gehad.
Zij heeft me een patroon van Toosje Tontel
 (Becassine in het Frans, en in een van m`n vorige blogjes vermeld)
gemaild en daar ben ik erg blij mee!

 



 
Het patroon is in het Frans geschreven.
( zelf spreek / lees ik geen woord Frans, maar ze word zeker gebreid!
 
 
FIJN DAG! 
 
 
 


 

 

1 opmerking:

  1. Ik wil je graag helpen hoor als je er problemen mee hebt, roep maar!! Wat is ze leuk hè....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!