Pagina's

Volgers

donderdag 27 juni 2013

JEUK...& de laatste toeren van de rugzak.

Weet je hoe het voelt?
 
Ja? Nou deze meneer heeft de mazzel dat er iemand voor hem krabt!
 
Heb je wel eens jeuk aan je handen?
Herkenbaar, als ik zeg (schrijf) dat mijn handen iets willen doen en er geen tijd voor is?
Nou, het blijft jeuken.....,
bijna net zoiets als jeuk op je rug en je kan er niet bij.....!
 Verdraaid irritant en ik heb er best last van!
 
Tijd is er ook vandaag eigenlijk niet, maar dit moet gewoon even....
(anders ben ik de hele dag chagrijnig)
 
 
De laatste toeren!
 
 
Toer 76 (190) vasten.
Toer 77: 2 vasten in 1, 1 vaste overslaan, herhalen.
Toer 78: 5 vasten, 2 overslaan, 7 stokjes in 1 vaste, 2 overslaan, herhalen.
Toer 79: 1 stokje op het middelste/4e stokje, 2 stokjes in 1, 1 stokje, 1 stokje en in de zelfde insteek nog een stokje die je samen haakt met 1 vaste en een stokje ( de vaste komt op de 3e vaste en het stokje op de 1e van de volgende 7), 1 stokje in dezelfde insteek,1 stokje, 2 stokjes in 1, herhalen.
Toer 80:  zie schema, begin op het 1e stokje (na de samen gehaakte) met 4 vasten, 3 lossen = picotje, 4 vasten , 2 vasten samen haken tot 1, herhalen.
 
Nu nog de afwerking....
die komt de volgende keer!
 
Hè, hè, dat voelt beter.....
FIJNE DAG!
deze vind ik zo leuk,
moest hem nog even herhalen!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!