Pagina's

Volgers

dinsdag 11 juni 2013

LIVRES DE SOURIS

 
Voordat ik over deze muis begin wil ik eerst het volgende even kwijt.....
 
Omdat dat ik nog maar zo kort aan het bloggen ben, sta ik er steeds weer versteld van dat er zoveel mensen aardigheid hebben aan mijn blogjes.
Elke dag worden ze bekeken (volgens de statistieken) door een grote groep bloggers uit de hele wereld!?
Wat mij opvalt is dat velen nieuwsgierig zijn naar mijn profiel. En daar staat alleen een verhaaltje met een foto waar ik niet op lijk (vind ikzelf )!
 
Deze foto lijkt er meer op...
 
 
LIVRES DE SOURIS.
Iedereen kent die pocketromans wel. Te koop voor 0,25 euro bij de kringloop.
Er gaan altijd een paar mee op vakantie en na gelezen te hebben gooi ik ze weg.
Eigenlijk zonde!
 
Dit lieve muisje is gemaakt van een Franse liefdes pocket, waarvan alle bladzijden zijn gevouwen en het kaft in model geknipt. 
 
 
 
 
 
 
 De oren zijn geknipt van het kaft dat overblijft.
Hiervan zou je eventueel ook nog een dun staartje kunnen maken.
LIVRES DE SOURIS doet bij zijn/haar werk als briefjeshouder. 
 
 
Leuk dat je er was, bedankt voor je bezoek!
 
FIJNE DAG!
 
 
 
 
 

1 opmerking:

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!