Pagina's

Volgers

zaterdag 15 juni 2013

UIT DE OUDE DOOS & vervolg rugzakpatroon

 Vanmorgen was ik aan het opruimen, staat ineens weer die doos voor mijn voeten.
Ja, wat denk je?....OP DE KOP ERIN!
Wat vind ik?  Een patroon van een tas uit een Libelle van 1949. Het model lijkt een beetje op de rugzak die op mijn blog te vinden is.

 
Het vervolg van de RUGZAK
 

 
 
Toer 16: (190) vasten.
Toer 17: 9 stokjes, 5 stokjes in 1 vaste samen haken tot een bobbeltje.
Toer 18: vasten.
Toer 19: 3 stokjes + 1 losse + 3 stokjes in 1 vaste, 1 vaste in de 3e vaste.
Toer 20: 3 vasten, 2 vasten samen haken (zie haakschema voor de juiste insteek).
Toer 21: 1 losse, 5 stokjes op de samen gehaakte vaste.
Toer 22 & 23 vasten.
 
FIJNE DAG!
 
 
 
 
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!