Pagina's

Volgers

zondag 9 juni 2013

VIVE LA FRANCE.

                                                          
 He he, ik ben er weer!
 Na een 3-weekse "Vive la France" vakantie en wat nieuwe ideeën gaan we weer
 vrolijk verder.

 Via Normandië met zijn prachtige Koolzaad velden
 
 zijn we naar Bretagne gereisd om aan de Atlantische kust te blijven.

                                                          Prachtige stranden    
 
En donkere luchten
Helaas was het er erg koud door de harde wind! We zijn door gereisd richting het zuiden in de hoop  daar wat beter weer te vinden...... Ook in het zuiden bleven we regen en harde wind houden!
 
In Narbonne trof ik in een kleine lectuurshop een handwerkblad "Il etait un fil" met erg leuke freubeldingen en duidelijke patronen.  Zo ook dit leuke kussen....                                                                                                                                                           
                                                           
 
Ik heb wat wol gekocht en wilde gelijk beginnen, tot ik het patroon door las en er achter kwam dat er een lapje suède in het midden is verwerkt. Dit had ik niet en moest dus het patroon wat aanpassen.....
                                                                                                                                                                                                                   
                                                                        
 
En zo ligt het nu bij mij op de bank.
 
 
Mocht je het patroon willen?
Laat het me weten.
 
FIJNE DAG! 
 
 
 
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!