Pagina's

Volgers

woensdag 24 juli 2013

FEESTJE!

 
 
Waarom gaat de tijd zo snel?
1 week is zo voorbij!
1 dag gaat nog sneller en 1 uur is helemaal niks!
Wat zou het (mij) goed uitkomen als een uur 68,571428  minuten zou hebben.
  dan zou ik 1645,7142 minuten per dag hebben....
en dat is in een week dan 11519,998 minuten.
DAN HAD IK 8 DAGEN IN EEN WEEK!
 
Waarom wil een mens zoveel?
Is de tijd het probleem of is ons leven te kort?
Als 50+ ster ben ik al over de helft
ik heb nog niet een kwart kunnen doen van wat ik graag zou willen!
 
1 rekensommetje,
en je bent al gauw weer een paar minuutjes verder.
Eigenlijk verloren tijd om zoiets onzinnigs hier te bloggen.
Als ik deze tijd....
Laat ik maar stoppen en mijn tijd besteden aan wat er nog moet en kan!
(Sorry hoor! Ben ik de enige of hebben jullie ook wel eens last van dit soort "kronkels"?)
 
 (dat een heel klein iniemienie gebakje zo groot kan zijn...)
 
 
25 Volgsters is mij een ieniemienie feestje waard!
Het ging sneller dan verwacht.....
Ieder die een berichtje achterliet en volger was of is geworden
wil ik bedanken!
Ik ben met 2 pakketjes voor de give-away bezig en als het me niet aan de tijd zou ontbreken,
maakte ik er 25 pakketjes van!
31 Juli ga ik bekent maken wie wat heeft gewonnen!
 
 
 


 
 
SAILMAILEN ?
Velen doen het en bloggen er over.
Je leest het en het lijkt je leuk om ook mee te doen....
Wie wil er nu geen leuke verrassingen ontvangen?
Ontvangen is leuk maar geven is ook mooi!
 

Zaterdagmiddag heb ik mij aangemeld bij Tante Jannie`s Postkamer!
En s`avonds had ik al mijn eerste adresje gekregen.
Het overviel me een beetje dat het zo snel ging.
Zondagmorgen wat vroeger uit de veren
(ik had weekend dienst en dus alweer niet veel tijd)
 een snailmail voor Maddy gemaakt!
 
 
 
(Maddy mailde vanmorgen dat ze het had ontvangen en er blij mee was!)
 
Fijne dag!
 
 


9 opmerkingen:

  1. Wat een schattige iniemienie taartjes. weinig calorieën en nog goed voor de lijn !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gepriegel moet dat geweest zijn om die leuke gebakjes te maken. Fijne dag vandaag. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er zeker blij mee:-))!! Je hebt het ook rap verzonden zeg, als je pas Zaterdagavond het adres kreeg! Ik ga dat snailmailen zeker vaker doen het is zo leuk, dus wie weet treffen we elkaar nog wel een keer andersom!
    Wat een superschattige gebakjes zijn dat, maar een gepriegel zeg! ...en ja time flies, het lukt mij ook bijna nooit om alles te doen wat ik had willen doen:-)! Fijne dag, Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo!
    Wat een mooi blog, ik ga je volgen!
    Ikzie dat je zo'n vogeltjes kan breien, ik raak niet verder dan het eerste deel van het hoofdje, ik kan die steken aan de zijkant niet opnemen. Ik ga het toch nog eens proberen, de aanhouder wint (hopelijk) !
    Prachtige mini-haakseltjes, is dat geen enorm gepriegel?
    Liefs !
    Carla,
    Maaksels van CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Pimpelmees is zeker geen eenvoudig patroon! Ik heb het ook een aantal x moeten overdoen voor ik er uit was. Zoals je al zei "de aanhouder wint"!
      Het ieniemienie gebak is even priegelen maar daar hou ik van!
      ("Klein maar fijn"!
      Ik heb de smaak te pakken van dit calorie arme gebak)

      Succes Joke

      Verwijderen
  5. Joke kleiner kan het toch niet meer worden hé !!!!
    Wat mooie minuscule gebakjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!