Pagina's

Volgers

maandag 8 juli 2013

HIGH TEA



Zondag.....heerlijk alleen thuis!
Manlief was met Zoonlief naar Zandvoort!
Ze wilden die racewagens wel eens met eigen ogen zien.
Nou, ze gaan maar, mij te veel lawaai!
Ik heb dus heerlijk mijn eigen ding kunnen doen....
HAKEN!
Een beetje in de schaduw, kussen onder `t gat en in de rug, benen op het tafeltje...
 
 

 
Een patroontje van een theepotje gezocht...

Dit potje was al redelijk snel klaar en heb er daarna nog een gehaakt.
Leuk werk hoor, maar om nu de hele dag alleen maar van die potjes te zitten haken?
Nee, ik wilde er wat mee, maar wat...?
Even laten rusten, eerst maar eens een kopje thee zetten.
Misschien schiet me wat te binnen.
 
Ja, wat is een theepot zonder kopje?
En wat is een kopje thee zonder een koekje of nog lekkerder, een gebakje?
Het theepotje deed met herinneren aan mijn bedelketting waar ook zo`n theepotje aanhing.
 
En zie hier...
dit het geworden.
 
Thee met ...gebak!
 
 
 
 
 
 
 

 
Ik denk dat ik er wel 2 dametjes blij mee kan maken?!
 
 
FIJNE DAG!
 

 
 


 


8 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer creatief geweest en met een heel leuk resultaat. Het is echt weer voor van die kleine werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer een leuk creatief mens ge vonden, wat leuk die high thea, zo even uit de lossen pols, helemaal geweldig!
    Ik ga je volgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    Ik had een reactie van je gekregen op mijn blog, en nu ben ik op jouw blog aan het neuzen.
    Super gezellig blog heb je, en ik ben weg van deze leuke theepotjes.
    Ik ga je volgen en zet je bij mijn inspirerende blogs, gezellig! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, das ist echt mal super. So klein, wahnsinn.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk.
    Ontzettend knap gedaan.

    Groetjes, Gonny

    Ps. Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan men die patronen ergens vinden/downloaden?

    Hedwig
    webmaster@pinguins.info

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!