Pagina's

Volgers

dinsdag 30 juli 2013

KOFFIE MET GEBAK ......& de uitslag van de give away!

1 Augustus zou ik bekent maken wat de uitslag zou zijn.
De pakketjes liggen klaar om verstuurd te worden
en daarom

 
 
vandaag de  uitslag van de give away met koffie en alweer gebak!
Ja, dit is verantwoord.... het is CALORIE VRIJ!!!!!!
( Met dit gepriegel verbruik je zelfs calorieën.)  
Eigenlijk wilde ik petie fourtjes maken
maar die werden zo klein dat ze bijna niet meer te zien zijn met het blote oog.
 
Wat ging het snel.....
inmiddels zijn er 30 volgsters!
 
Als dank voor al jullie lieve positieve berichtjes heb ik ieder mee laten doen....
 


 
En de winnaars zijn.....
RAPAPAPAAAAAAAAAA
 
 &
 
( geef even jullie adres door via mijn e-mail)
De verrassing van de ieniemienie give away is....
 ja, als ik dat hier laat zien is het geen verrassing meer!
 
Proost, meiden!
 
Een tijdje geleden heb ik in Sneek bij Katrein
een mal voor enveloppen gekocht.
 
 
Uit een kinderboek leuke plaatjes gekopieerd en deze gebruikt om
envelopjes te maken.
 
 
Een tijdschrift met mooie grote afbeeldingen kan ook prima.

 
 
Ach, iedereen is toch nieuwsgierig....
Dit zijn de ieniemienie pakketjes.
 
 
  
 
Geniet van deze dag!
 
 
 
 
 
 


5 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars. Ziet er leuk uit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat leuk.
    Handig die enveloppen mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars en Joke bedankt voor het organiseren!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk ik heb gewonnen!!!!!! En wat een enige envelopjes! En dan krijg ik weer eens post. Hier is de vakantie ook al begonnen en in de maand juli en augustus komt er bijna nooit post . Dus ik kijk hier dubbel naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow, super SUPER leuk dat ik heb gewonnen!!!! :D Wat een verrassing!!
    Ik zal je gauw een mailtje sturen...
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!