Pagina's

Volgers

donderdag 1 augustus 2013

KRINGLOOP (GELUK) POPPETJES & SNAILMAIL VAN ESTHER

"Kringloop" 


Een lange werkdag.
8 uren toezicht houden
en af en toe wat schoonmaak werkzaamheden in het zwembad is vrij lang. 
Er waren gisteren maar een paar zwemmers,.
Tja, dat heb je met vakantie`s, bijna iedereen is weg!
Moe van het turen naar steeds dezelfde personen,
heb ik stiekem even gedacht......
had ik nu maar mijn haakwerk meegenomen! 
 
Om 21.00 uur kwam ik thuis en lag er een SNAILMAIL
voor mij op de tafel!
Mijn duffe hoofd klaarde helemaal op!
 

 
Wat leuk, mijn eerste pakketje en het voelt nogal dik aan?!
Gauw open maken, ben benieuwd van wie en wat er in zit....
 
Tadaaaa,
een  aantal kleine poëzie plaatjes,
 theezakjes die erg lekker ruiken,
recepten voor appel-mascarpone gebakjes en chocolade-kersenpartjes,
versierde wasknijpers,
labeltjes
en een lange versierde brief van Esther van Dijk!
Esther heeft zich aangemeld via facebook pagina voor snailmail.
 
 
Dank je wel Esther!
 
Wat kringloop shoppen kan doen.......
het is een en al INSPIRATIE!
Kijk nou eens even!
 
 
Wie zou dit nu laten liggen?
Dat gaat gewoon mee!
Waar koop je nog van ouderwetse kaartjes stopgaren?
 En dan ook nog in die mooie kleuren!
 
 
 
De prijsjes 0,30 per streng is toch een koopje?

 
En wat vind je hier van?
Ik weet niet van voor garen het is
maar het is super dun.
Mijn moeder (79 jaar) heeft al dit fraais weten te bemachtigen
en er "KRINGLOOP-POPPETJES" van gemaakt
 
 
Ze zijn ongeveer 10 cm groot en gebreid op pen no. 2
Prachtig om er broche`s van te maken.
 
FIJNE DAG!
(EN VEEL KRINGLOOPGELUK)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



8 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een creatieve moeder, zo leuk zijn die poppetjes!
    De appel valt niet ver van de boom !!!!!!!! Ik ga aanstaande zondag weer é of drie brocantes doen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hè snailmail. Ik word van die pakketjes ook helemaal blij. En kringloopwinkels, ik heb de laatste tijd ook de smaak weer te pakken. De leukste dingen voor bijna niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verslavend hé die kringloopwinkels. Maar o zo leuk. Tof die popjes die je moeder heeft gemaakt.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft je moeder dat leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke popjes, lijken op gelukspoppetjes uit Mexico!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou kunnen kloppen. Volgens mij heeft ze het idee van een speldje met 5 poppetje, die ze ooit kocht op de markt bij mensen uit Peru of zoiets.

      Verwijderen
  6. haaai!


    Via Danjel kwam ik hier terecht. Wat een waanzinnig leuk , inspirerend blog heb jij zeg!
    Ik ben helemaal fan nu al, en je hebt er dus weer een volger bij. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!