Pagina's

Volgers

zondag 4 augustus 2013

HAPPY MET EEN 2e HANDSJE!

Ooooo, wat ben ik happy met de buit van gisteren!
 
Gisteren heb ik in een oude naaibox gekocht!
 
 
Hier was ik al heel lang naar op zoek.
Ze zijn af en toe wel te vinden in de kringloopwinkels
maar meestal erg gammel en of behoorlijk beschadigd.
En gisteren stond hij daar in een Urker winkeltje (aan de haven)
op mij te wachten!
Helemaal gaaf en stevig!
Even een lekker fris doekje erover en erdoor, beetje antiekwas.......
ALS NIEUW!
 
 

 
 

Urk heeft ook een leuke kringloopwinkel op het industrie terrein, en als je dan toch in Urk....
euh...OP URK (het was ooit een eiland) moet zijn dan moet je daar ook even kijken!
Hier kocht ik een paar leuke kaarten en een hartjes doos voor 0,50 euro.
 
 
 
 
(Leuk om te kopiëren en uit geknipt te gebruiken op de snailmail!)
 
Vandaag heb ik heerlijk van de zon kunnen genieten!
 
 
Af en toe een wolkje, maar ook daar geniet ik van....
Lang uit op je rug.
Er is nooit een wolk gelijk en verandert met de seconde.
 


 

 
Fijne dag!
 
 
 
Psssssssst, Handwerkjuffie heeft een give-away!


 
 
 
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Wow, wat een PRACHTIGE naaibox!! Heerlijk als je tegen zoiets aanloopt!! :) En echt fijn dat heerlijke weer, heb er ook van genoten vandaag!

    Liefs en een fijne week! xx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die naaidoos , wauw !!! Beetje jaloers ben ik wel hoor ;)
    Mooie wolkenfoto's ook , genieten !
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn naaidoos ook in de krinkel gekocht. Leuk hoor als je zo een schatten vind.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goeie vondst! En wat ziet het er leuk uit met al je spulletjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooeee een oude naaidoos, dat is tof ! Ik zoek er ook nog zo een maar die vind je helaas niet snel...
    Blij dat je tegen eentje bent aangelopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie naaibox op Urk gekocht. En gelijk ingericht.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice naai/handwerk koffertje

    x uit wolveha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!