Pagina's

Volgers

maandag 9 september 2013

LA CHAPELLERIE

Nog even na genieten van een super vakantie......
Jacobus is ook mee geweest en zit hier op een muurtje in Lussan
een prachtig oud dorpje in zuid Frankrijk.

Op de achtergrond: rivier de Cèze.
 
De vaste volgster weten dat ik van stenen hou.




Je hoeft je echt niet te vervelen aan een rivier.
Misschien is het kinderachting om dammetjes te bouwen....
maar hier trek ik me niets van aan.
Als ik hier mee bezig ben blijven er altijd wel wat mensen staan kijken
die (denk ik) denken: O wat leuk, dat zou ik ook wel willen,
en soms komt er spontaan iemand mee helpen.
 
Een paar stenen bewerkt.
De groteren heb ik mee genomen
en de kleineren weggegeven.
 
 
 
 
Ik zie nu dat en een aantal nieuwe volgsters zich hebben aangemeld.
Super leuk dat jullie mij gaan volgen!

 
 
Je ziet ze (bijna) niet meer,
De hoedenwinkeltjes 
"LA CHAPELLERIE".
 
 Fijne dag!


7 opmerkingen:

  1. Wat ben jij op en zalige plek terecht gekomen. Mooi dat we mee mochten genieten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie.
      Dit plekje aan de Cesse is/was(voor ons)een paradijs op aarde!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige foto's en super mooie bewerkte stenen! En heerlijk om dammetjes te bouwen, lekker bij het water, je hebt groot gelijk!! :)
    Veel liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je stenen PRACHTIG!!!!!! je bent echt een kunstenaar.Ik zouwillen dat ik dat kon...... En wat is frankrijkntoch een prachtig land hè. Iknheb vorige week de theepotketting die ik bij jou heb gewonnen mooi ingepakt en aan onze kleindochter gegeven. Ze heeft hem niet maar afgedaan, nogmaals hartelijk dank voor de leukenkadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een kunstwerkjes zijn die stenen. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij waren in joyeuse, en daar was ook zo n winkeltje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!