Pagina's

Volgers

maandag 23 september 2013

MAZZEL!

 
Na een heerlijke vakantie in Frankrijk moet er weer gewerkt worden!
Gelijk de 1e werkdag kwam manlief thuis met de mededeling dat hij binnenkort naar Spanje moet....
Uit ervaring weten we dat we daar niet al te veel op moeten rekenen, want meestal gaat het niet door.
 Hij zou dit alleen met de servicewagen moeten doen...
Even 2200 kilometer afleggen naar Torrevieja, 2 à 3 dagen werken
 en dan weer 2200 kilometer terug!?
Nou ja......hij vind het niet erg, mag graag rijden.....
Maar ik vind het niet verantwoord!
Ik weet hoe hij rijd.....aan een stuk door!
Zijn reactie was....
Er zijn geen andere jongens die mee kunnen, dan ga jij maar mee!
Ja, zeg ik heb ook mijn werk, heb net vakantie gehad en kan niet weer zomaar weg!
 
Deze keer ging het wel door en ik ben mee geweest!
 
Wat een lange zit!
En wat een mooi land,
en heerlijk warm!
 
Op de terug reis hebben we het iets rustiger aan gedaan.
In Millau (Fr) hebben we een wandeling gemaakt, even de benen goed gebruiken.
Bakkie koffie met een broodje op een terrasje......
He, kijk een leuk brocante winkeltje.....
Kan het niet laten om er even binnen te wippen en wat ziet mijn oog?
PRACHTIGE OUDE KAARTEN, 2 VOOR 1 EURO!
Zie hier een deel van de buit....










 
Een aantal zijn beschreven.
 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!