Pagina's

Volgers

zaterdag 26 oktober 2013

EXPERIMENTEREN MET POTLOOD EN KLEUREN.

Joehoe ik ben er weer.
Door gezondheidsproblemen ben ik wat minder actief dan anders,.
De haak en brei frutsels willen even niet.....
Ik ben nu wat aan het experimenteren met tekenen en kleuren.
 
 
 Op internet ergens een plaatje van deze uil gezien.
Eigenlijk bestaat de basis alleen uit ronde (ciskels ) vormen.
 
 
 Ik ben wat gaan experimenteren.....
  
 
en dit kwam er uit.
Een kat, Aap, Leeuw?
Wat zie jij erin?
 
 
 De basis is hetzelfde, alleen anders gekleurd en ingedeeld.
Deze gaat in een snailmail naar Marloes.
 
 
Marloes had een hele lange lijst met dingen die ze graag doet  en leuk vind.
Ze vond het leuk om tekeningen (voor haar gemaakt) te krijgen.....
Alles nog even inpakken en posten!
Nou  Marloes, overmorgen zit het bij jou in de brievenbus!
 
Deze snail spulletjes gaan naar
 
naar iemand in Wilnis. 
Voor het inpakken heb ik een envelop met een
(door m`n dochter getekende)
ingekleurde slak gebruikt.
 
Deze knip-scheur-plak en kleur-kaarten zijn vorige week in
snailmail pakketjes verstuurd. 



Elke kaart weer net even anders....
Dan blijft het UNIEK.

 
 
FIJNE DAG!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!