Pagina's

Volgers

dinsdag 1 oktober 2013

MONEDEROS.

 
Deze geldzakjes
 
 
 kwam ik  hier tegen.
 
 
 
Een aardigheidje, net even anders en ook nog lekker snel gemaakt!
Voor wat parkeergeld , een zakcentje voor een (Klein-) kind.....
of een piep klein kadootje!
 
 

 
 

Ik heb er geen patroon van....
Maar met 
36 tot 40 steken in het rond gehaakt tot een gewenste hoogte,
de voorlaatste toer voorzien van gaatjes,
de laatste toer een pikootje,
bodem dicht naaien,
een lange ketting van lossen door de gaatjes rijgen
 en met de lussen aan een ring bevestigend,
kom je redelijk in de buurt!
 
Met nog een beetje inspiratie van Pinterest 
wens ik jou een
FIJNE DAG!
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. leuk idee. Ik zocht nog een ideetje om een zeepje in te pakken en ik denk dat dit wel geschikt is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een zeepzakje zou ik wat grotere gaatje haken> Ruikt het lekkerder!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee!! Ik ga hem opslaan want als kadootje gaat hij wel van pas komen.
    Thnx :-)
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik die zakjes maak en bij mij omhoog hang, zou er daar dan geen centjes in terecht komen? Een soort van spaarpotjes. Zou ik eens moeten uitproberen.... ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, Laat je even weten of het werkt?
      Een extra centje voor wat nieuwe materialen is altijd welkom!

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! De blog waar je ze vond is trouwens ook leuk om te bekijken..

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your coin purses are so cute and colorful!!:) stopping by from Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!