Pagina's

Volgers

woensdag 25 december 2013

GEHAAKTE HANGER.

 
 
 
 
Een klein winkeltje in Zwolle (Assendorperstraat 108) met erg leuke kleding
had deze aparte hanger tussen de accessoires hangen.

De hanger had wat draadjes en naadjes los en tijdens het repareren
heb ik natuurlijk even goed gekeken hoe het in elkaar zat.
Het is geheel gemaakt van dichtgenaaid baisband
 met hierin kraaltjes die door een knoopje op hun plaats worden gehouden.
Ik zat te bedenken dat ik ook wel wat andere kleuren (als kettingen en hangers) kon gebruiken.
Baisband in verschillende kleuren heb ik niet en aangezien met Kerst alles gesloten is....
zat er niets anders op dan HAKEN!





 
 
Vanmorgen na familiebezoek nog even een frisse neus gehaald bij het
Het was prachtig helder. De overkant (Enkhuizen e.o) was duidelijk te zien.
Met een kop heerlijke "Snert" met roggebrood en spek
was het even lekker genieten van de zon en het mooie uitzicht
 
 
 
 
 
Prettige 2e kerstdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!