Pagina's

Volgers

zaterdag 21 december 2013

LAAT DE WINTER MAAR KOMEN!

Laat de winter maar komen......
 
 
Met deze lekkere warme  winter deken hoeven de kleintjes geen kou te lijden.
 



Dit patroon komt uit een Ariadne.
Ik heb alleen het patroon nog maar daar staat geen jaartal op!
Kan iemand mij vertellen uit welk nummer  dit komt?
Deze deken heb ik ooit gebreid voor mijn dochter als deken in de box
en later als extra dekentje op bed.
Toen mijn kleinkinderen werden geboren heb ik het weer uit de kast gehaald
en gevoerd met een gewatteerde laag.
 
 
 
Heerlijk warm voor b.v. op de slee!
 
 
 
 
 
(Op het patroon blad staat ook nog een prachtige bijpassende trui.)
 
Ik wens ieder fijne (warme) Feestdagen!


6 opmerkingen:

  1. Ik heb een hele stapel ariadnes maar dit patroon ken ik niet. Ik was gisteren in een bejaardehuis in de buurt en daar stonden jouw papieren kerstbomen, een hele rij. Je hebt er dus Frankrijk ook mee bereikt.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar weer, wat bloggen kan doen! Leuk toch.....
      Waarschijnlijk komt het patroon uit eind 1983.

      Verwijderen
  2. wat leuk zo'n deken die van generatie op generatie overgaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige deken en leuk om te zien dat je ook toen al zulke mooie dingen maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik herken het patroontje.. ik heb de babytrui met eskimo heel vaak gebreid.. helaas ben ik de ariadne kwijt !!!
    kan helaas ook geen preciese tijdsindikatie geven, want mijn kinderen zijn 42, 38, 36, 23 en 18... hahaah en ik weet niet meer of ik de trui voor de oudste 3 ook gebreid heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!