Pagina's

Volgers

donderdag 19 december 2013

ROSE KRAAG

 
 

4 bolletjes halen, 3 betalen!
Zowel katoen als lekkere wolletjes heb ik in overvloed.
Het kleurtje vond ik zo mooi dat het gewoon mee moest.
Nog geen idee wat ik er mee moest......
Een mooie kol / kraag / sjaal.......
Enthousiast een haaknaald gezocht, even kijken hoe het haakt.
150 lossen voor een proef lapje
Ja en als ik eenmaal ben begonnen, kan ik niet meer stoppen.
Natuurlijk niet even de moeite nemen om een patroon op te zoeken
en dus ook niet weten hoe groot het moet worden.
Een beetje geïnspireerd door Silvia Gramani
 
 
ben ik gekomen tot een warm kraagje dat prima op een T-shirt kan.
 
 
 
 


 
 Ik heb er een koordje in verwerkt zodat je het op meerdere manieren kun dragen.
Voor een diepe hals leg je het losjes om de hals en voor een hogere hals trek je het koord iets aan zodat het wat speels gaat bollen zoals op de foto van Silvia Gramani.
De bloem is voorzien van een speld en kun je dus plaatsen waar je wilt.
 
Fijne dag!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!