Pagina's

Volgers

zondag 26 januari 2014

PINTEREST (Beenwarmers) met patroon.

He, hé, ik ben er weer.
Druk met van alles en nog wat!
Eigenlijk de schuld van Zuslief......
 
Zij liet me zien dat ze op Pinterest zat!
Ik kende het wel, zat er al regelmatig op te neuzen.
Er staat zo gigantisch veel op waar ik door geïnspireerd word...
Enthousiast geraakt (zacht uitgedrukt) en
NU ZIT IK HIER DUS OOK OP.
 
Zuslief heeft last van koude benen en liet mij een paar laarsjes met beenwarmers zien.
Ze moest voor haar verjaardag nog een cadeautje
en die krijgt ze vandaag in de vorm van
BEENWARMERS!
 
 
 
 
 



Helaas zijn de foto`s van een slechte kwaliteit!
Hoop nog een paar goede foto`s te kunnen maken als ze worden gedragen!
 
Ik heb een patroon via pinterest gevonden wat er op lijkt.
Het is overigens niet het patroon wat ik heb gebruikt.
 
FIJNE DAG!
 
 



6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, daar zal ze blij mee zijn ! Ja dat Pinterest, ik ben er al een poosje niet op geweest, je bent zo een uur verder en je wordt overspoeld met ideeen, maar leuk is het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt beenwarmers en beenwarmers, maar die van jou zijn wel super-chique. Mooi kado voor je zus!
    En Pinterest, tja, daar kom ik maar niet te veel. Blogland kost me al zoveel tijd en geeft inspiratie genoeg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, jouw zus zal blij zijn met haar beenwarmers.
    Pinterest, daar kun je heel veel inspiratie opdoen.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi wow die zijn super gaaf heb je hier een patroon van ??? Ik zou ze graag ook willen maken maar kan niet van een tekening haken haha vriendelijke groeten Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is vervelend om geen patroon te kunnen lezen. Ik heb er helaas geen gewone beschrijving van.
      Het patroon is eigenlijk heel simpel, Haak een grote bloem met daarom heen allemaal boogjes. Klik op PATROON en even goed naar de tekeningen kijken hoe het in elkaar steekt.

      Veel succes,
      Joke

      Verwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!