Pagina's

Volgers

donderdag 20 februari 2014

HUISHOUDBEURS EN SNAILPOST

Wij waren er al vaker geweest, maar na een paar jaar word elke stand zo "gewoon".
Nu waren we een aantal jaren niet geweest en leek het ons wel weer eens leuk,
 heerlijk een dagje uit....!
Gisteren ben ik dus weer samen met mijn dochter naar de Huishoudbeurs geweest...
We waren gelijk het slachtoffer van een beauty stand
waar je 10 jaar jonger vandaan zou komen!?
Nu geloofden we dat niet..... maar op aandringen van de betreffende dame
toch maar proberen.
Er werd een goedje onder onze ogen gesmeerd en dat moest even intrekken.
Tijdens het drogen werd het
koud en begon het te prikken.... Dat zou komen doordat het in de huid trok.
Na het drogen kwam er een dagcrème op en kregen we een spiegel voor de neus.....
De slachtoffers naast ons beaamden dat ze inderdaad verschil zagen!
Nou, WIJ NIET!
Met het gevoel of de huid helemaal stijf was
hebben we zo snel mogelijk die troep ( 40 Euro! Natuurlijk niet gekocht.) er afgehaald
en dat was nog een hele toer!
 
We zijn de hele dag geen PROEFKONIJN meer geweest.
De rest van de dag hebben we wel genoten
maar voor mij geen volgende keer!
 
Het enige wat ik heb gekocht zijn deze 2 stempels en een rol pakpapier.
 

 
Bij thuiskomst lag er een verrassing op tafel.
Een snailmail van INGRID PEPPELMAN....
 
Een envelop met kleine pakketjes.
Nieuwsgierig, snel uitgepakt.....
een leuke brief, confetti, cadeaulint en



 leuke oude knoopjes,
 
 een gehaakte broche,
 

en Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa......
 
en een super leuke stempel
met mijn eigen logo!
INGRID, je had mij geen groter plezier kunnen doen.
Wat ben ik hier blij mee!
Deze ga ik op en in elke (snail)mail gebruiken.


FIJNE DAG!

psssst, Ingrid heeft een Trendyside
en maakt een lifebook




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempel. Die gaat goed van pas komen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, dank je wel voor je mooie mail!! Allemaal mooie dingetjes!

    Ik ben natuurlijk even op je blog gaan kijken en wat maak je mooie dingen. Tja, dan wordt ik dus gelijk maar volger :)
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn blog en leuk dat je volgster bent geworden! Uiteraard heb ik me aangemeld op jou blog......

      Grtjs, Joke

      Verwijderen
  3. Hi Joke, Wat grappig ik zie nu pas dat je mijn snailmail op je blog hebt geplaatst.
    Was weer eens door mijn snailmails aan het bladeren n.a.v. een geweldige TJP dag op een hele bijzondere locatie (Kunstenaar Ed van Heck). Zeker de moeite waard om een volgende keer bij te zijn ! Gr. Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!