Pagina's

Volgers

donderdag 27 februari 2014

KLEIN UILTJE (met patroon)

Af en toe heb ik geen zin in een langdurig project
en moet ik  even een frutseltje tussendoor maken.
Deze keer een klein UILTJE.
 
Ze zijn niet groter dan een paperclip
(die zit op de achterkant, zodat ik ze weer kan gebruiken voor snailmailen.)
De oogjes zijn nog niet naar mijn zin.
moeten nog vervangen worden door kraaltjes!
 
 
Lijfje:
Begin met 10 halve stokjes in een magische ring...... 
 
Oogjes:
Begin met 3 lossen.....





FIJNE DAG!
 





 
 
 


14 opmerkingen:

  1. leuk! Ik wil er gelijk wel aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden maar ik vind dat er in die kleine dingetje ook altijd nog veel meer tijd gaat zitten dan je denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt mee hoor.... in 10 minuten klaar!

      Groetjes
      Joke

      Verwijderen
  3. Wat leuk weer en wat een gepriegel. Kijk je wel uit met je pols en vingers.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, hij is echt schattig!!!
    Wat me altijd verbaast is dat jij of iemand anders zin heeft om meer van dezelfde te maken! Niet dat het niet leuk is, maar als het nieuwe er af is vind ik het moeilijk om door te gaan. En net wat Blauwruitje schrijft, het kost toch altijd vrij veel tijd om zoiets moois te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook vaak moeilijk meerder van 1 en het zelfde patroon te maken..... Maar dit was net als bij de Chinees....in 10 minuten klaaallll! En onder een uurtje het TV kijken, haak je er zo een paar achter elkaar. Maar meer komen er voorlopig ook niet en is het net wat je zegt....(ik weet nu hoe het in elkaar zit en) dan is het zin eraf!

      Groetjes
      Joke

      Verwijderen
  5. Oh,wat leuk! Ik zie ze net, helaas heb ik mijn taks voor vandaag gehad wat breien/haken betreft (zere hand,"breiarmpje") maar ...zal ik niet toch even eentje maken....nee,ik sla je patroontje op en dan morgen....vr..gr.Frouwien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief uiltje! Soms is het inderdaad heerlijk om even iets kleins te doen! Bedankt voor het patroontje! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh that is so cute. Such delicate work!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uiltjes!! ben helaas nog niet in staat om tekeningen van haakpatronen te lezen. Mag ik zo vrij zijn om te vragen of je het patroontje ook uitgeschreven hebt?? Mailen mag ook:
    creative.patriciasmit@gmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon heb ik niet "uitgeschreven". De gebruikte steken staan naast het patroon..... goed kijken, dan moet het lukken.

      Succes!
      Groetjes, Joke

      Verwijderen
  9. De bruine zat in de mooie snailmail die ik vandaag kreeg .. bedankt!!
    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf ik ga ze meteen proberen te maken echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!