Pagina's

Volgers

woensdag 5 februari 2014

SAILMAIL EN ZAKJES


Gisteren lagen er 2 Snailmails op de mat!
 

Een erg leuke bedank snail van Angela,
Omdat ze zo blij was met een Snail die ik haar stuurde!
Dank je Angela.
 
Deze snail kwam van Wenda uit Drenthe.
Dank je Wenda.
 
Uit een Groot gebruikt stuk pak-papier
heb ik een paar zakjes kunnen maken
die ik weer voor het snailmailen kan gebruiken..... 
 




 Dit labeltje kon er ook nog uit.
 
Het malletje dat ik voor het bloemetje heb gebruikt
komt van een geur-dingetje, voor een frisse geur in het toilet.
 
FIJNE DAG!
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. je post ziet er heel erg gezellig uit. Je zakjes zijn erg leuk geworden. Wat een idee dat dingetje uit de luchtverfrisser! Leuk die creatieve schilderijtjes. Ik hou ook wel van aparte dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!