Pagina's

Volgers

maandag 3 februari 2014

ZELF MAKEN........weer helemaal hip!


Die dikke "jeweetwel" kater, heeft helemaal gelijk!
Het is weer helemaal HIP!
En nog hatstikke leuk ook.
 
Zaterdag kreeg ik een tas vol oude Libelle`s,
die heb ik vanmorgen even gemold!
Ik heb een paar uurtjes heerlijk zitten "fieken"
(plaatjes knippen)
Alles wat ik leuk vind gaat er(is er) uit!
 
Mooie randjes, lijstjes, verhaaltjes,
vintage plaatjes.....
 
 
mooie letters en namen om te gebruiken voor
"Snailmail brieven",
 
verhaaltjes van Jan Jans.....
 
Deze is wel erg toepasselijk!

 
 

FIJNE DAG!
                                                                         
 
 


3 opmerkingen:

  1. Ha, ha, ik heb thuis ook een poes die er zo over denkt (laatste plaatje)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vintage en zelf maken gaan ook heel goed samen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Joke! Leuk idee om oude magazines te 'fieken'!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!