Pagina's

Volgers

zaterdag 15 maart 2014

DE RUGZAK met links naar alle toeren

Het schijnt nog al verwarrend te zijn 
dat ik de toeren van het RUGZAKPATROON
over verschillende blogs heb verdeeld.
Het patroon is nogal lang en aangezien ik een oen ben in computeren
en dus niet weet hoe ik het geheel compacter kan maken
om te downloaden, heb ik alles maar gelinkt.
Ik hoop dat het nu duidelijker is?!
(Goede raad is welkom!)
 

 
De bodem en toer 1 t/m 7 vind je hier
Toer 7 t/m/ 15 vind je hier 
Toer 16 t/m 23 vind je hier
Toer 24 t/m 34 vind je hier
Toer 35 t/m 41 vind je hier
Toer 42 t/m 54 vind je hier
Toer 55 t/m 59 vind je hier
Toer 59 t/m 68 vind je hier
Toer 69 t/m 76 vind je hier
Toer 76 t/m 80 (eind) vind je hier
 
                                         
                                           FIJNE DAG!
 


14 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    ik heb vorig jaar elke keer de patroontjes gekopieerd en in een Word/dokument geplakt. Toen het compleet was alles geprint en een tas gehaakt! Zie hier http://nellekemaaktvanalles.blogspot.nl/2013_08_01_archive.html. Ik ben blij met het resultaat.
    Jij dus bedankt voor het patroon en alle informatie!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie en jou TAS (had ik nog niet eerder gezien) is erg mooi geworden!

      Groetjes, Joke

      Verwijderen
  2. Ik had deze rugzak al "ontdekt"voor de crochetnalong deken....ik jeb toen alles geprint en in mijn haakschriftje geplakt en ondertussen al heel veel steken ook gebruikt voor mijn eigen deken ! Nog eens bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een lieverd. Als ik thuis kom ga ik er lekker aan beginnen... De eerste dag dat ik in ned ben verlang ik al naar huis, en nu is het de vierde dag kun je nagaan hoe hard ik verlang........ Nog even volhouden Baukje , woensdag mag je weer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grrrrrrrrrrrr, jij gaat deze week terug maar ik moet nog 10 WEKEN wachten voor ik naar Frankrijk kan! ( wat ben ik jaloers op jou dat jij daar woont......lijkt me heerlijk!)

      X Joke

      Verwijderen
  4. Ook ik ontdekte dit patroon al ruim voor dé haakdeken. Haakte een ereaderhoes van het patroon, gebruikte niet alle toeren. Op http://www.pinterest.com/jennekedelangen/haken/ staat er een foto van. Ben er nog steeds heel tevreden mee. Bedankt nogmaals voor het patroon.
    JennekedL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww, wat een mooi exemplaar!!! Bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey hoi. kwam via een ander op jouw blog en ik zag deze rugtas. Vindt hem helemaal super en wil hem graag maken dus Wou alle linken kopieren en alles achter elkaar zetten zodat ik het vanaf papier kan doen.
    Maar kwam tot ontdeking dat de link van toer42 tot54 het niet doet. dus mis een heel stuk.
    Heb je die nog voor mij dan maakt het hem namelijk compleet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey hoi Anoniem,
      Er zat inderdaad een foutje in de link! Het is hersteld.
      Dank je voor het doorgeven.

      Veel plezier met de rugzak!
      (laat je een foto zien als hij klaar is?)

      Verwijderen
  7. Heel erg bedankt!!!
    Ben een beginnende haakster maar heb je blog vast gemaakt op mijn buroblad
    dus zodra hij af is zal ik een foto maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen
    Wat een leuke rugzak is dit zeg !!!!
    graag zou ik deze rugzak willen delen met de leden van ons FB groepje https://www.facebook.com/groups/373739732818312/
    We zouden dit perfect in delen kunnen geven .. elke week een stukje
    Natuurlijk zouden we een verwijzing plaatsen naar uw blog
    Je zou ons erg blij maken mochten we van u de toestemming krijgen
    Vriendelijke groeten Nanske Panske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nanske Panske, Lijkt me een leuk idee waar ik graag aan meewerk. Ik zou het wel heel fijn vinden als je me regelmatig op de hoogte houd van de resultaten......?!

      Mijn permissie heb je en wens jou en je FB groepje veel haak plezier!
      Groeten, Joke

      Verwijderen
  9. Hi! I'm comming from "Link your stuff Annemarie's Haakblog". And i love your bag. I wanted to do a bag for a 10-year-old girl, and i don't have any idea, and you give me one. I'll copy your idea. It's great.
    If you want to visit me, my blog is 30ypunto.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!