Pagina's

Volgers

woensdag 26 maart 2014

GIVE AWAY!



Mijn "Blog" is bijna jarig!
En wie jarig is trakteert en krijgt kadootjes.....
Met een Give-away hoop ik 2 volgsters blij te kunnen maken.

Pakketje 1:
Een doosje vol frutsel-prutsels.

Pakketje 2:
 "Lodewijk" de muis.
 
 
 
Wat ik graag zou willen?
Euh.....
 
Nou... een paar nieuwe volgsters erbij zou erg leuk zijn.
(op naar de 100!?)
En als ieder nog wat reclame maakt
 in de vorm van een link naar mijn blog, dan ben ik reuze blij!
 
Wat zeg je, ken je "Lodewijk" niet?
Dit leuke vrolijke muisje is een van de vele breipatronen ontworpen door Annita Wilschut.
 
 Ook deze schatjes zijn naar patronen van Annita gebreid.



 
O ja, 7 April is het precies 1 jaar geleden
dat ik mijn eerste blog plaatste en
dan zal ik laten weten wie de gelukkigen zijn.

Fijne dag!

P.s. Goudhaartje heeft ook een leuk give-away!



14 opmerkingen:

  1. Wat gaat het snel hé. De felicitaties zijn voor 7 april. Volger kan ik mij niet meer maken, dan ben ik al ;-). Ik zal een link plaatsen op mijn blog voor jou give away. Ik doe graag mee voor Lodewijk.
    Veel succes nog en hop naar de 100 volgers.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net je superleuke snailmail ontvangen!! Dus ben al ontzettend verwend. Ik ga op m'n blog nog uitgebreid de lofzang op je afsteken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal een link plaatsen, wilde je toch al noemen want ik heb wol opgezocht voor de rugzak haakpatronen en daar wil ik aan beginnen. Dus ik wilde toch al reclame voor je makrn. Morgen of overmorgen komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijna gefeliciteerd met je bijna 1 jarige blog!
    Je bent net iets later begonnen met je blog dan ik. (Ik heb ook nog een give-away lopen tot 1 april)
    En ik wil heel graag mee doen voor pakketje 1.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe graag mee voor pakketje 1, de frutsels. Al vind ik het muisje superschattig. Ik heb de link voor je give away op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. graag doe ik mee met deze giveaway,zal hem ook op mijn blog zetten
    en alsik mag kiezen ga ik voor Lodewijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kruissteekmieke@blogspot.com is mijn blog en ik heb ook een giveaway lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik doe ook mee!
    Ga voor pakket 1!
    Ik heb ook een give away! want mijn blog bestaat ook 1 jaar!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, leuk zeg. Ik doe graag mee. Ik zal een link op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, Lodewijk natuurlijk, zo'n schatje ! Voor je pakketje twee doe ik heel graag mee ! Enne... intussen weer een volgertje bij ;)
    Alvast proficiat met je eerste blogverjaardag !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!! oh wat super leuk! k doe graag mee voor lodewijk. Zo mooi gebreide beestjes, helaas ligt dat niet in mijn pacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You do beautiful things, this little mouse is so cuuuuute :-)
    Greetings from Switzerland

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aha , al snuisterend zie ik nu nog een give-away , deze zal ik zeker niet overslaan , en waag m'n kansje voor pakketje 1 vol frutsels en prutsels , wat frutselen doe'k graag , ik werd volger voor het toffe naaimachientje en momenteel kan ik op m'n eigen blog geen linken of foto's plaatsen onhandige computerleek da'k ben vind ik nergens de fout , 'k zal dringend een hulplijn moeten raadplegen , grts Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOh, dit had ik precies gemist ? !
    Gelukkig zie ik het nog net op tijd om mee te doen en een linkje te plaatsen bij mij (maaksels van CarlaK)
    Ik waag graag mijn kans voor de Lodewijk !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!