Pagina's

Volgers

maandag 10 maart 2014

KEES EN KAATJE KNOTTEBOL

Het was eigenlijk zonde om met dat mooie weer
 binnen op een rommelmarkt te gaan staan!
Maar ja, dochterlief had ver van te voren geboekt
en we wilden ook wel graag onze ROMMEL kwijt.

 Zaterdag avond toch maar de auto volgeladen,

om zondag vroeg te vertrekken richting het
Abe Lenstra-stadion in Heerenveen.
Het zou een mega-rommelmarkt moeten zijn!
 
Dat was het niet....
en ondanks dat er niet veel publiek / kopers waren,
(door het mooie weer?)
hebben we toch nog redelijk verkocht!
 
Tijdens het vergaren van de rommeltjes
vond ik op zolder mijn 2 poppetjes
Kees en Kaatje Knottebol terug. 
Gemaakt door mijn moeder toen ik in 1962 de mazelen had.

 
 Het patroon stond destijds in een margriet.
 

En ook dit stukje nostalgie

vond ik terug.


 
 De linkerhelft is een oud stukje uit mijn kindertijd.
(de rek is eruit)
Het rechter deel heeft mijn dochter er ooit aan gepunnikt.
 
Onder op het doosje staat het jaartal 1966.
(Moeder zette overal datums en namen op.)

Nog even
een stukje van mijn DEKEN
en dan wens ik jullie

EEN FIJNE DAG!
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!