Pagina's

Volgers

zaterdag 5 april 2014

JEANS KUSSEN, KASTRANDJES EN BOTER, KAAS & EIEREN

 
 
Ze lagen maar in de kast, die oude stretch spijkerbroeken.
Uit gelubberd op het zitvlak, was het niet meer om aan te zien.
Weg ermee..... of nee, ik ga er proberen een kussen van te maken!
 
 
De goede delen eraf geknipt en dit weer in ruwe stroken
van 1 cm breed.


Het haakt wel lekker vlot maar te vreden ben ik nog niet
en weet nog niet of ik het zal afmaken...
 
Zoonlief zit in een Retro klapdoos
(oude caravan met vouw-wanden)
en wilde graag een paar "Foute kussens"!
Natuurlijk heb ik weer eens vergeten foto`s te maken van de kussen die ik in de kringloop heb gevonden!
Die kussens hebben een gebreide streepjes look in allerlei kleuren en zal mij niet verbazen als ze 30 jaar oud zijn.
 
Voor een kastje getimmerd om extra spulletjes te bergen
en wilde hij graag een paar kastrandjes in hebben.
 


Hoe meer kleur hoe mooier!
 
En mocht hij zich eens vervelen....
een "Boter, kaas & eieren" spelletje.
(gezien bij Knutsel-mam
 

 
Opgerold past het precies in dit kleine zakje.

 
7 april: uitslag van de

 FIJN WEEKEND!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!