Pagina's

Volgers

donderdag 24 april 2014

MUSJE

Het valt een beetje tegen om nu regelmatig een berichtje te plaatsen
en de komende tijd zal ik ook niet veel kunnen plaatsen.
Druk, druk, druk, met van alles en nog wat
en geen tijd om te FREUBELEN.
 
Met de Pasen heb ik nog wel wat kunnen doen
in de vorm van een Musje haken.
 
 
Met ons kleine campertje zijn we naar de Moezel (Ediger) in Duitsland gereden
om daar een paar dagen te relaxen.
Ik had wat haakpatroontjes en bijpassende kleuren garen en haaknaald
meegenomen wand stil zitten is voor mij een straf!
Overdag hebben we heerlijk kunnen wandelen bij "de Calmont".
We hebben daar een stukje van de "Klettersteig"
 
kunnen lopen.
Wat een prachtige route!
Van beneden naar de vlag op top!
(De vlag is zo niet te zien, maar staat precies in het midden van de foto.)
Dat lijkt een hele klim.....
en dat was het op sommige stukken ook zo!
Wij gekke Hollanders willen vaak zo snel mogelijk naar het eindpunt....
staan dan ook menige keren uit te puffen omdat de benen behoorlijk verzuren!
Tijdens die rust pauzes even van de natuur genieten....
 
 Die kleine wilde bosviooltjes,
en wilde anjertjes, en...
 
Maar we zijn boven geweest
 
 
 en wat is het uitzicht daar toch mooi!
 
Door het dorp zijn we terug gelopen.
 
 
 
Even buiten dit dorp zijn het een en al wijngaarden
omringt door muurtjes
 
met vetplantjes en zelfs
hagedisjes.
 

 
Tijdens het uitrusten met een Hollands bakkie koffie,
moet er even gehaakt worden. 
Het patroon van het grasparkietje heb ik gebruikt
om een Musje te haken.
 
 
 
FIJNE DAG! 


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi reisje hebBen jullie gemaakt. En ik ben fan van het musje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's zeg!
    Mooie creaties heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige fotoos van jullie wandeling en als toetje nog dat schattige musje,

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!