Pagina's

Volgers

maandag 7 april 2014

UITSLAG VAN DE GIVE-AWAY!

 1 jaar bloggen!
 
Ondanks dat ik een kluns in het computeren ben en eigenlijk vorig jaar alleen de aan en uitknop wist te vinden...
heb ik het dan toch maar mooi 1 jaar volgehouden!
Nee, stoppen doe ik nog lang niet, vind het veel te leuk!
Dat het zo leuk blijf is te danken aan de leuke reacties die ik iedere dag krijg!
Hiervoor wil ik alle volgsters en met name de volgsters die regelmatig een reactie achterlaten bedanken!
Als dank geef ik vandaag 2 pakketjes weg aan diegene die hebben gereageerd op deze blog.
Met de nummer generator de getallen 1 - 13 ingetoetst
is het pakketje 1


gewonnen door
 Nr. 4   Goudhaartje!
 
Pakketje 2 is gewonnen door

Nr. 1    Daniëlle de Winter!

Nana & Daniëlle, Gefeliciteerd!
Mail me jullie adres zodat ik de pakketjes naar jullie kan verzenden.

Fijne dag!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!