Pagina's

Volgers

zondag 4 mei 2014

ASBAKKENRAS

Ach, kijk nou toch......
Ligt er bij een kringloopwinkel een heel klein vies smoezelig hondje!
Eigenlijk te vies om mee te nemen, maar laten liggen is tegen mijn Moeders principes.
Voor een prikkie mocht het (geslacht onbekend) met haar mee.
In een sopje, goed laten weken.....
.



 

Smetteloos werd hij niet. Hij blijft wat smoezelig.
Misschien is het, het ras of de ouderdom?
Ach, wat maakt het ook uit....
het is een vertederend exemplaar!
Moeder vroeg me om een poging te doen om hem na te haken.
Nou, zoiets moet je mij niet vragen.
Inmiddels heeft het al 4 broertjes en zusjes
 
 
 
 
 en allemaal net even anders.
Normaal vind je niet zo snel een nieuw adres voor een jong hondje
maar 3 was ik in een keer kwijt.
Ze hebben allemaal een heel goed adres gekregen
en de 4e blijft lekker bij mij.
Dat is een zeer braaf hondje
dat zelfs al kan zitten en pootjes geven.

 
FIJNE DAG! 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!