Pagina's

Volgers

maandag 19 mei 2014

NEEM ONS MEE, ANDERS KRIJG JE SPIJT!

 
Mijn laatste knutsel-frutsel is nog niet klaar,
en zal ook nog even moeten wachten
voor ik het af kan maken.
 
 
Ik had het al in een eerder blogje aangegeven
dat ik van alles en nog wat moet en wil doen....
Een stemmetje in het grijze gedeelte van de bovenkamer
heeft mij opgedragen om de laptop
maar eens even aan de kant te schuiven......
niet gebruiken dus.
Nou, dat zal niet lukken!
Ik weet nu al dat ik toch af en toe (stiekem)
even mijn berichtjes moet lezen. 
Maar goed, ik ga dus proberen een BLOGPAUZE
in te lassen!


Het haaksel waar ik mee bezig ben
moet even wachten.


 
 
Bij de ZEEMAN kwam ik dikke bollen tegen
die vanuit de bakken naar me riepen.....
NEEM ONS MEE, ANDERS KRIJG JE SPIJT!
Hmm, normaal laat ik me niet zo snel dwingen,
maar voor 0,79 euro per bol heb ik me laten overhalen.
Ik wilde al een hele tijd een poef-kussen maken.
Het resultaat zal ik na de blog-pauze laten zien.


Nu alles opruimen.
De hobby kamer weer op orde brengen...
Alles weer netjes in de dozen en de koffers
(ja, ook die gebruik ik om garens e.d. op te ruimen),
en dan heerlijk genieten van het buiten leven!
De wandelschoenen aan en de paden op.....

Tot over een tijdje!

( 100ste blogberichtje)






3 opmerkingen:

  1. veel succes met je blogpauze. Soms moeten er ook andere dingen gebeuren. En daarna weer fris er tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opgeruimd staat netjes en dan kan je weer vol goed moed starten. Tot dan
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!