Pagina's

Volgers

zaterdag 28 juni 2014

HEBBEDINGETJES.

Het zijn van die kleine hebbe-dingetjes!
Leuke afwisselende patroontjes en het haakt nog snel ook.
In mijn vakanties kan ik niet zonder mijn haak spullen
en deze keer had ik geen zin om grote werkjes mee te nemen.
Er ging een map mee met foto`s (van haakseltjes zonder patroontjes) en kleine patroontjes.
De eerste dagen heb ik lekker liggen luieren met een boek en puzzelboekje.
Na een paar dagen begint het dan toch weer te kriebelen.
 

Het labeltje als eerste.
Vrij eenvoudig maar wel leuk.... hmm, te weinig uitdaging!
 
Die leuke kleine speldenkussentjes (van ETSY) had ik al een tijdje op mijn lijstje staan op te maken,
maar zonder patroon toch nog wel een heel gepuzzel!
 
 


 

 
Als ring (voor mijn klein dochters) vind ik ze ook erg leuk.
 
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!