Pagina's

Volgers

maandag 7 juli 2014

POEF-KUSSEN-ZITZAK

Zoiets wilde ik al een tijdje graag hebben.
Een heerlijk kussen voor op de grond,
waar je met je kont zo`n lekker kuiltje in kunt draaien.
Voor mijn blogpauze heb ik hier (klik) al foto's laten zien.

 
 Lekker dik gevuld met piepschuim balletjes.

 
 
'T is nog wat simpel....
Het was de bedoeling om er nog wat bloemen op te haken.
In de praktijk zal het wel duidelijk worden of het praktisch is!
(i.v.m. het ravotten van de kleinkinderen,
ben ik bang dat er zo af zijn.)
 
FIJNE DAG!
 
(volgende project)
 
 


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er enig uit. En die kleine rode balletjes zullen wel gaan sneuvelen maar ach wat geeft dat. Het staat zo leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit en lijkt me heerlijk voor de kleinkinderen om te gebruiken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een tof ding! Laatst een felgroene besteld maar zo'n zelfgemaakte heeft ook zeker zijn charme! Jammer dat hij niet buiten kan.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!