Pagina's

Volgers

zaterdag 19 juli 2014

WAAIER SJAAL / OMSLAG DOEK

In mijn vorige blog had ik het over de "Omslag doek"
die ik zag bij Maddy.
Dit was helemaal zoals ik hem zou willen!
Kleuren en samenstelling van de toeren.....PERFECTO!
Het patroon komt van a la Sascha en telt 25 toeren,
gehaakt met naald 6.
Dit vind ik erg grof en heb naald 4 gebruikt om in
totaal 50 toeren te haken.
 

Voor mijn sjaal /omslagdoek heb ik 5 bollen donker blauw,
1 bol vel blauw en een restje wit gebruikt.
 



Bij Maddy is deze prachtige waaier en kwastjes sjaal ook te koop!

Nog even snel een klosjes sleutelhanger gehaakt.


Nu ben ik niet zo snel meer mij schaartje kwijt
en ook de naald hoef ik niet steeds te zoeken.




4 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk dat je de sjaal zo mooi vond!! De jouwe is ook erg mooi geworden en lief dat je me hebt genoemd, dankjewel!! Ik vond het een erg leuke sjaal om te haken, gaat ook best snel, dus zeker een aanrader!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful shawl !!!! And love the little spool for the scissors....
    Have a nice Sunday !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je sjaal en ja natuurlijk had ik dit exemplaar destijds bij Maddy al gezien ;-).Dat klosje is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!