Pagina's

Volgers

dinsdag 23 september 2014

KABOUTERLAND (en paddestoel)

 
 
In het hart van het Drentse dorpje Exloo ligt Kabouterland.
Met kabouters, trollen, dieren en volop speelgelegenheid!
 
Zondag hebben we met 2 van de 6 kleinkinderen een paar leuke uurtjes kunnen genieten van deze mooie attractie.
 
 
 Overal klimtoestellen,
 huisjes met zelfs een
 Trollen-opa!
En nog eens klimtoestellen.
Ook binnen kunnen de kinderen heerlijk spelen
in een gezellige open schuur met leuke wandversieringen.
 
 
 
 
Tussen de hoekjes met speeltoestellen zijn dierenverblijven..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nee, deze vliegenzwammen stonden daar niet.
Deze gehaakte exemplaren zijn gewoon even voor de foto
in één van mijn plantenbakjes gezet.
 
Fijne dag!
(de roosjes in mijn tuin bloeien nog zo mooi!)
 
 


 

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit in Kabouterland.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zo terug een kindje willen zijn en direct naar kabouterland willen gaan. Ziet er reuze tof uit.

    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is jaren geleden dat ik daar geweest ben...
    Leuk!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!