Pagina's

Volgers

woensdag 24 september 2014

KOUDE BENEN?

Wat staat ons straks te wachten?
Na de mooie dagen van de afgelopen tijd krijgen we vast een strenge winter!?
Evelien wil dit niet afwachten en heeft al vast een paar sierlijke beenwarmers besteld!
 
Deze (van pinterest) vond ze heel mooi...
 
 
Ik hoop dat ze deze zwarte ook leuk vind.
 

 (Deze laarzen zijn aan de wijde kant waardoor de beenversiering een beetje uitgerekt lijkt.
Helaas kan ik niet op hakken lopen en heb dus ook geen geschikte showmodellen,
maar zo kan ik ze wel beter laten zien.)
 
FIJNE DAG!
 


7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!! Ik hou er van, knap gemaakt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze ontzettend gaaf!!!!!
    Dank je wel lieve schoon mams, ik kom gauw langs om ze in het eggie te bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joke, nu heb ik gezien dat je inderdaad heel goed kan haken en breien! Heel mooi gemaakt, deze beenversierders!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan, je bent toch echt een knapperd....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!