Pagina's

Volgers

zondag 12 oktober 2014

MA, WAT WIL JE VOOR JE VERJAARDAG?

14 Oktober mag ik er weer één jaar bij tellen.
Vanwege de kleinkinderen hebben we het zaterdag al gevierd.
Zoonlief vroeg me vorige week, Ma wat wil je graag voor je verjaardag?
Och, ja.... nou ja....ik zou het niet weten!
Het is al jaren het zelfde antwoord maar
je maakt me al blij als je komt en wil je toch wat geven......
Een bolletje katoen kan ik altijd gebruiken!
 
 
En deze bol kreeg ik gisteren van hem!
10 bolletjes katoen heeft hij tot 1 grote bol zitten opwinden!
Volgens zijn vriendin heeft hij er een hele lollige kluif aangehad.
 
 
Een tijdje geleden heb ik het bestelde boekje van
ANJA TOONEN, BENGELS HAKEN 1,
binnen gekregen.
 
 
De eerste 3 zijn klaar.
Het is de familie Piekhaar!
(ik wil de koppies nog iets anders op de lijfjes zetten,
die staan  nu iets te veel naar  boven gericht)

 
 
 
 
FIJNE DAG!
 


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van je zoon maar helpt hij je ook ze weer af te winden....dat zal niet.zou leuk zijn voor een Sinterklaas surprise.
    Alvast gefeliciteerd hoor, nog vele jaartjes erbij in goede gezondheid. Dat laatste gaat toch steeds meer tellen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Baukje, je brengt me op een idee!
      Natuurlijk wil ik hem terug pakken en met een surprise is dat nog wel zo leuk!
      Er borrelen al wat ideetjes naar boven....
      Dank je.
      Lieve groet,
      Joke

      Verwijderen
  2. Haha, leuk idee! Alvast gefeliciteerd!
    Ik vind je familie hartstikke leuk, een gezellig stel :-)
    En die spin... die is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een lolbroek die zoon van jou...verrassing dus welke kleur er tevoorschijn gaat komen...Wat een leuke familie piekhaar, grappig stel zo bij elkaar en die spinnenweb...whaha...géwéldig..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bengels!
    En voor overmorgen vast een vrolijke verjaardag gewenst! Je hebt het al vast voor een deel gevierd.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Häkelsachen sind WUNDERSCHÖN!
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha, krijg jij even een bol katoen cadeau . Een hele gelukkige verjaardag trouwens.
    PS, moest je het nog niet gezien hebben...er hangt een spinnenweb met een dikke spin in bij je thuis ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je zoon houdt van humor! Leuk! En je bengels zien er echt schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!