Pagina's

Volgers

zondag 26 oktober 2014

ZMP......?

Hey, ik ben ZMP!
ZMP.....? Ja, van Zondag-Morgen-Project.
Ik wil je graag vertellen waarom.....

SPRUITJES, 
Bhaaagggggg,
 ze stinken en ik lust ze niet
maar hier zijn ze er gek op.
 Met een beetje honing-mosterd!
Ze hebben ze al een paar keer gegeten en nu is het mosterdpotje leeg.
Dat mooie potje moest veranderd worden in een opkikkertje!
 
Leuk, leuk hmm ja leuk,
maar het lijkt nog niet op mij!
 
Uit een restantje groen werd het opkikkertje gehaakt
en daarvan bleef dit restje over.
Dit garen werd gesplitst en met haaknaald 1.50
werd ik vanmorgen in een uurtje in elkaar gehaakt
naar een patroon van Monique Vos - Vermeulen.
 
Dinsdag avond is Elfi-jo naar het haakclubje
van de Breimeisjes geweest.
(Super gezellig)
En daar werd ook aan zo`n heel lief klein kikkertje gewerkt!
 
Fijne dag!
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!