Pagina's

Volgers

woensdag 5 november 2014

10.000 ste BEZOEKER

Wat was het Zondag heerlijk weer!
 
Na een tijdje binnen te hebben gezeten met een longontsteking
wilde ik er toch wel even uit.
Omdat de wind wel fris was
zijn Manlief en ik naar het WATERLOOPBOS geweest.
 
 

 Heerlijk in de zon en uit de wind hebben
we wat foto`s kunnen maken van Paddestoelen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De natuur in het WATERLOOPBOS is zo mooi!
 
Bij de parkeerplaats was het gebouw van
Natuurmonumenten open.
Veel kinderen waren hier buiten aan het spelen
met de nieuw aangelegde Waterloopbak.
(Hier wilde ik bij het weg gaan nog een foto van maken
maar door alle commotie ben ik dat vergeten)
 
Ook binnen was het druk en daar wilden we nog even kijken.....
Bij binnenkomst werd ik aangesproken door de "Boswachter"
met de mededeling dat we de 10.000ste bezoekers zouden zijn.
Ik geloof dat ik de beste man heel onnozel heb aangekeken....
O ja, echt waar? (op een toon van; ja, mij neem je niet in de maling!)
 
Maar het was echt zo.
Fotograaf  en Pers waren aanwezig om de felicitatie vast te leggen.
 
Ach jee, komt het ook nog in de krant!
(niet helemaal mijn ding)

 
Na een kop koffie, een leuk gesprek met de "Boswachter",
zijn we met een prachtige bos bloemen, een wel heel mooie kalender en een frisse (feest-) neus huiswaards gekeerd.
 
FIJNE DAG!
 
Kardinaalsmuts.
 
 


1 opmerking:

  1. O, wat leuk! Ik had een tijdje geleden wel gezien dat je een blog van deze titel had gemaakt, maar toen ik wilde doorklikken, was die nog niet te lezen.... Nu heb ik 'm dan toch gelezen doordat ik doorklikte. Ik kan me voorstellen dat je het niet geloofde.
    Mooie foto's heb je, van de paddenstoelen en zo!
    Groetjes en tot maandag!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!