Pagina's

Volgers

woensdag 19 november 2014

GEBREIDE KOE + breipatroon.

Dit blogje heb ik al eens eerder geplaatst.
Helaas had ik toen geen tel patroon
waardoor het natuurlijk heel lastig is
 om deze goedaardige lieverd te breien.
 
Gisteren kreeg ik van Tineke een berichtje
dat ze de telpatroon van deze koe had
en deze mocht ik van haar plaatsen!
 
 
 



 
Ik hoop dat er nu heel wat koeien van de breipennen kunnen komen
dank zij TINEKE!
 
FIJNE DAG!

Vliegende koeien op het Deense eiland Fano. 


13 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi exemplaar! Ik ben geen breister (ooit wel eens een knuffeltje gebreid), maar wie weet nog eens.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sat ziet er een heel mooi exemplaar uit. Laat de koetjes maar komen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Heb je die koe nu zelf ook gebreid of ga je dat nog doen?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga hem zoiezo breien. Als het wat word zal ik foto`s plaatsen!

      Verwijderen
  4. Super, zo'n gebreide koe!
    Dank zij Akkelien kwam ik op jouw blog en ben meteen volger geworden. Je hebt de 100 nu vol. Gefeliciteerd :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig resultaat, een mooie koe.
    Vraagje, de eerste steken van de pen, brei je deze of neem je ze los af?

    Groeten,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk he? Het is een kwestie van uitproberen.... ik heb ze gebreid.

      Verwijderen
  6. Klaar is koe!

    http://www.ravelry.com/projects/KnitOmaRia/boeoeoeoeh

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig! Nieuwsgierig heb ik een poging gedaan om jou link te openen maar lukte niet!

      Verwijderen
  7. Ohhhhh dit is net wat ik zoek harstikke bedankt hij is zoooooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk patroon. Ik ga een Lakenvelder breien!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!